و خوردن پاچین های داغ آتیشی تو هوای سرد خیلی چسبید و لذت بخش بود.
امروز عالی بود.
خدایا شکرت.
نوشته شده در جمعه ششم بهمن ۱۳۹۶ساعت 19:41 توسط پروین| |
شش ستاره...ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 3:46
2 چیز رو ترک کردم...
خدایا کمکم کن.
آمین.
شش ستاره...ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 3:46